Kereta Ini Terbang Melepasi Antara 3 Bangunan, Berapa Harganya?


Pasti ramai yang tiba-tiba baru mengenali kereta hypercars Lykan Hypersport yang telah muncul dalam filem Fast & Furious 7. Kereta mewah ini yang telah terbang antara 3 bangunan di dalam filem tersebut merupakan kereta mewah yang sangat mahal harganya.

Lykan Hypersport yang dikatakan sebagai "kereta super pertama Saudi" dan selaras dengan kenyataan ini W Motors merancang untuk membina sebuah kilang untuk kereta itu di suatu tempat di Emiriyah Arab Bersatu pada tahun akan datang.

Ciri-ciri komputer prestasi terkini untuk Lykan Hypersport termasuk output maksimum 770 kuasa kuda dan 737 paun-kaki tork, kelajuan tertinggi 245 mph dan masa 0-62 mph kurang daripada 2.8 saat. Prestasi itu meletakkan kereta ini di kategori yang sama seperti 'hypercars' eksklusif seperti Bugatti Veyron dan Koenigsegg Agera R tetapi Lykan Hypersport muncul lebih mahal dengan harga, permulaan yang mengejutkan sekitar $ 3,400,000.

Untuk mewajarkan harganya yang tinggi, Lykan Hypersport telah direka untuk menggabungkan permata dan logam berharga dalam pembinaannya, dan teknologi canggih, termasuk sistem paparan interaktif holografik, dalam kabin. Tambahan pula, hanya tujuh buah direka untuk pengeluaran, dan setiap pemilik akan mempunyai akses kepada perkhidmatan concierge global 24 jam dan menerima jam tangan Cyrus Klepcys.



Ulasan